2016. július 1., péntek

NANA's megnyitó a Mammut 2 Bevásárlóközpontban - 2016.06.30

 “a legnagyobb akadály a benned rejlő kétség a sikerben”
 by Nati Drencheva


Egy csodás megnyitóra voltam hivatalos június utolsó napján, ugyanis a NANA’S új boltot nyitott a Mammut 2 Bevásárlóközpontban. 

Így a limitált darabszámban gyártott termékek Budapesten már nem csupán a Székely Mihály utca 8-ban tekinthetők és vásárolhatók meg, de a Rinascimento üzletben is elérhetőek.


A megnyitóra érkezőket az üzletben a Martini fehér- és rosé pezsgője, a Chez Dodo macaron manufaktúra macaronjai és egy mini meglepetés-kollekció fogadta.

 A NANA's ruhákat a tavalyi Fashion Session divatbemutatón is sokan láthatták már.

Mint ahogy a fiatal tervező- és bloger hölgytől, Nati Drencheva-tól megtudtam, a ruhák mind behatárolt darabszámban készülnek, melyeket ő tervez és a tervező asztalról kikerülve hozzáértő kezek szabják és varrják készre a megálmodott kollekciókat.
 
A megnyitón már a  NANA'S Swimwear 2016 S/S névet viselő kollekció fürdőruháit is megtekinthették az érdeklődők.



A ruhákon túl pedig cipők és táskák között is válogathatnak a kedves betérő vásárlók, ugyanis a bolt viszonteladói üzletként működik.


A sok szép ruha között ki is néztem magamnak egy könnyed nyári felsőt. Virágos mintával és lila csipkével. Igazi álom darab. 

Nati személyében pedig egy igazán kedves és közvetlen fiatal hölgyet ismerhettem meg, így dupla öröm volt, hogy ott lehettem a megnyitón. 

Július 5-én pedig Kecskeméten a Malom bevásárlóközpontban nyílik meg a legújabb NANA'S bolt, melyre szintén sok szeretettel várják az érdeklődőket.

NANA's weboldal 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése