Madleine Couture Ruzsa Magdolna "A Rózsa nevében" című a női szépség titkait kifejező kollekciójának bemutatóját rendezték meg Budapest egyik legimpozánsabb hoteljében a Four Seasons Hotel Gresham Palace-ben.
A bemutató fényét emelte a ZEMA porcelán ékszermárka legújabb kollekciói és köztük a ZEMA-Csontváry kollekció!
Ruzsa Magdolna kislánykorától kezdve megszállottan rajong a ruhákért és a kreatív alkotásért: 19 évesen mutatta be első kollekcióját, mellyel szinte azonnal sikert aratott. Az évek során megszerzett gyakorlata, szakmai alázata, valamint csak a tökéletes minőséggel elégedett maximalizmusa jelentős nemzetközi tapasztalattal párosult, mikor – elsőként Magyarországon – olyan világmárkák hazai forgalmazója is lett, mint a Dior, a Lanvin vagy a Versace. 2011 óta ismét minden energiájával saját kollekcióira koncentrál, a vásárló közönség körében aratott hatalmas sikerrel.
A márka a hétköznapi viselettől a party öltözékeken, a szexi bőr-csipke kombinációval készült koktél ruhákon át a nagyestélyi ruhákig, a szőrme bundáktól és kabátoktól a legapróbb kiegészítőkig váltja valóra a hölgyek álmát. A hazai sztárok között a legújabb trendek szerinti „red carpet dreammaker”-ként is emlegetik a Madleine Couture-t, mivel a márka darabjait viselő hírességek szinte ragyognak a fotósok és a magazinok elismerő kritikái kereszttűzében a vörös szőnyegen. Ez a ragyogás azonban nemcsak a sztároknak, hanem minden hölgynek kijár! Madleine Couture ruháiban bárki csatlakozhat a vörös szőnyeg Dívái közé.
A legújabb kollekciót a párizsi éjszakák és tenger szenvedélye ihlette. A fekete darabokban a francia főváros titokzatos éjjeli pezsgése és izzó romantikája keveredik az érzékiség buja csábításával. A színes, szexis és légiesen könnyed ruhákban a tenger hullámzása, a nyári fülledtség, a tüzes, szenvedélyes kalandok pillanatai keverednek.
Magdi elmondása szerint azokat a hölgyeket vonzza be, akik nem találták meg még magukban a nőt vagy nem tudják azt kimutatni. Vagy éppen ki tudják mutatni, de nem illenek bele a konfekcióméretű ruhákba, mert például nagyobb a mellük vagy a fenekük, ugyanakkor rendkívül nőiesek. Egyszerűbben megfogalmazva: olyan nőket öltöztet, akikből ki tudja hozni a vadállatot. Ránéz valakire, és egyből látja maga előtt, mi állna neki a legjobban.
Magdolna Ruzsa kollekciójának /A Rózsa nevében/ üzenete, hogy higgyünk a Női szépség erejében, az igaz szerelemben és a hűségben. A kollekcióban szereplő ruhák nevei is mind-mind ezt sugallják, hiszen bibliai szimbólumokat és értékeket képviselnek.
Magdi elmondása szerint azokat a hölgyeket vonzza be, akik nem találták meg még magukban a nőt vagy nem tudják azt kimutatni. Vagy éppen ki tudják mutatni, de nem illenek bele a konfekcióméretű ruhákba, mert például nagyobb a mellük vagy a fenekük, ugyanakkor rendkívül nőiesek. Egyszerűbben megfogalmazva: olyan nőket öltöztet, akikből ki tudja hozni a vadállatot. Ránéz valakire, és egyből látja maga előtt, mi állna neki a legjobban.
Magdolna Ruzsa kollekciójának /A Rózsa nevében/ üzenete, hogy higgyünk a Női szépség erejében, az igaz szerelemben és a hűségben. A kollekcióban szereplő ruhák nevei is mind-mind ezt sugallják, hiszen bibliai szimbólumokat és értékeket képviselnek.
A ZEMA magyar ékszermárka 2009-ben debütált a nagyközönség előtt. A márkanév mozaik szó, mely a tulajdonosok - Papp János és Papp Erzsébet gyermekei neveinek kezdőbetűjéből tevődik össze és görögül a szó jelentése: forráspont. Minden egyes ékszerük saját tervezésű és 2014 őszétől már teljesen saját kivitelezésűek is. Kézi munkával készülnek a saját tulajdonú ZEMA porcelán manufaktúrában, Pálházán. Az ékszerek a porcelángyártásban elismert művészek közreműködésével finom porcelánból készülnek és 100 százalékban magyar termékek. 21 karátos arannyal -és 23 karátos platinával vannak díszítve az értékes porcelán festék és alapanyag mellett.
A márka számos kollekcióval büszkélkedhet tradicionális, barokk, szecessziós, art-deco, modern motívumok egyaránt megjelennek az ékszereiken.
A ZEMA porcelán -és ékszermárka új művészeti kollekciója, a ZEMA-Csontváry kollekció. Ez a ZEMA -Katalin&Szász, és ZEMA - Faragó kollekciók után harmadik a magyar festőművészek alkotását porcelán ékszeren megjelenítő kollekció. Nem klasszikus festmény, nem klasszikus ékszerformákon!
A nehezen meghatározható stílusú alkotás, mely egyszerre szimbolista, expresszionista és szürrealista, egy igen modern formán, arannyal és platinával keretezve elegáns ékszereket eredményezett. A csodálatos színdinamikájú kép az örökkévalóságot ugyanúgy ábrázolja, mint az erőt és a szépséget, mely utóbbi különösen fontos tulajdonság egy-egy medál, gyűrű vagy karkötő esetében.
Fontos a márka részére a hagyományok és a múlt örökségének átörökítése a mai XXI. századba és az ott élők részére, ezért a Matyó-Fashion kollekció a hétköznapok hordható kiegészítőjeként jelenik meg az idei év divatvilágának trendjébe illő Rózsa motívumaival. Ezzel is mutatva, hogy nem kell elfelednünk elődeink művészeti örökségét.
A márka az elmúlt évek alatt jelentős sikereket ért el a hazai és a nemzetközi kiállításokon, bemutatókon, így Londonban, Párizsban, Moszkvában, Riyadhban, Bakuban és Las-Vegasban. Idén pedig nagy sikerrel mutatkozott be a Párizs Fashion Week programjában és pár nappal ezelőtt Kualalumpur-ban a Magyar napokon is. 2014 szeptemberében a ZEMA márka Magyar Nemzeti Érték címet kapott.
A ZEMA márka mottója: "A művészet körülvesz."
A divatbemutatóra meghívott vendégeknek a ZEMA porcelán egy szív alakú porcelán medállal kedveskedett. |
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése